torsdag 9. juli 2009

Besøk på hytta 27.06.2009

Like før bursdagen min, fikk vi besøk på hytta. Natalie med fam.og Anne-Lill kom for å se hytta for første gang. Her ser vi at plaststoler egner seg dårlig for gravide :-)

Sebastian storkoste seg, og kongler var veldig fine leker....

Sebastian er ikke så veldig vant til å bevege seg i lyngen. Men han løp rundt omkring og hadde en strålende dag ute i det fri.

Sjekk stilen, da...hehe....vanskelig med så korte ben !

Rene fjellklatringa det her :-) Men på toppen venter en lekekompis....

....Nosler. Moro å kaste kongler når hunden løper etter dem.

Fikk noen flotte bilder av gullgutten....





Dette er nok favorittbildet mitt !

Besøket var jo like før bursdagen min, og jeg fikk to flotte gaver. Dette er den ene, med et koselig kort.

Stor pakke, var det !

Jeg fikk et flott hagetroll i storpakken. Her prøver Sebastian å prate med trollet :-) Fikk også et mindre troll, som jeg hengte inne i hytta...

Så flott trollet ble i lyngen - kjempefin gave :-)

Her er hele gjengen samlet. Koselig dag...

Linda og Sebastian.

2 kommentarer:

  1. Så koselig med hyttebesøk. Og Sebastian er jo helt herlig da.

    SvarSlett
  2. Jepp, koselig besøk...og nydelig guttunge !

    SvarSlett