søndag 18. oktober 2009

Min familie på Kretatur.

Er litt sent ute med oppdatering av bloggen min. Men den som venter på noe godt :-) Ville ta med noen bilder av min flotte familie fra Kreta-turen vår i høst. Her er et av Linda.

Mats er familiens moroklump, alltid noe humoristisk med han. Har alltid et smil på lur :-)Her imiterer han Johnny Bravo.

Torkild er mannen i huset og fisken i vannet !

....Rart at han ikke har svømmeføtter :-)

Far og sønn. En viss likhet her, mener jeg.

Mats er veldig leken når han er i nærheten av svømmebasseng. Her satses det på å treffe madrassen sittende. Hører med til historien at de ødela hele tre madrasser på turen !

Pappaen var ikke noe bedre...stakkars madrasser !

Linda klar for en kveld på restaurant.

Dette bildet er ikke Linda særlig glad i, men jeg tar det med....for det er et helt naturlig bilde. Ikke så greit å ha ei fotogal mamma, som bare tar bilde sånn helt uten videre...når hun bare skulle si meg en ting :-)

Mats har blitt skikkelig glad i å sløve i sola etterhvert.....

....såfremt at han ikke skal ut å løpe,da ! Her har han fått på seg løpe-shorts og snart klar for nok ei treningsøkt. Han fikk mange rare blikk av folk, da han drev på med sprint-økter i 37 grader. Han måtte jo trene, selv om han hadde ferie.

Sånn tallerken fikk vi servert overalt, etter vi hadde spist middag. Ser ganske fristende ut...ikke sant ?

Men middagen var jo det beste ! Store, billige og smakfulle porsjoner. Litt annet enn hva du får i Norge, ja :-)

OK - her er unntak nr.2 i bloggen. Dette bildet har jeg jo ikke tatt, men jeg var jo med på Kreta og vil ha det med her. Dette bildet ble tatt av Alexandra som serverte på favoritt-restauranten vår, Taverna Horiatiko.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar