lørdag 19. desember 2009

Nye ting Desember 2009.

16 Desember, fikk jeg endelig kjøpt meg et orgel...som jeg har drømt om i mange, mange år ! Det var min svigermor som var så snill, at hun både fant det for meg på Finn.no og betalte det !!! Nå skal jeg bare prøve å spore opp mine gamle notebøker evnt.kjøpe noen nye, så er vi igang. Spilling er som terapi, man slapper av og koser seg da ! Gleder meg til å komme ordentlig igang, og ungene er også kjempeivrige....så dette blir bra !

19. Desember. Det er nå nøyaktig 3 mnd. siden Linda fikk ta en piercing i navlen og i dag var dagen hun har lengtet etter - hun fikk bytte ! Dette er ikke noe for mammaen, men med en sånn flat mage, er det jo en flott pynt...tross alt :-) Veldig fornøyd jente iallefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar