onsdag 27. mai 2009

Diverse bilder fra Mai 2009.

Da Torkild kom hjem fra jobb en dag, syntes Linda så synd i han. Dette fordi han hadde jobbet så hardt både hjemme, og på jobb over lenger tid. Hun hadde lagd mat til han og makan til søt beskjed med Agurk, skal du lete lenge etter !

Denne frosken fant vi på hytta, da vi var på firfirsle-jakt...hehe, Torkild og Stian hadde sett ei firfirsle, men den løp og gjemte seg for meg...slik at jeg ikke fikk bilde av den ! Så froskebilde ble en erstatning, og den var jo søt, da...

Pølsegrilling i peisen....namnam....

Dette bildet av Malin tok jeg da hun var med oss på hytta. Linda syntes jeg var litt teit : Mamma, plutselig tar du bare bilde av venninna mi, sånn uten videre ! MEN fotografen i meg bare MÅTTE ha dette bildet, for det var så fin stemning ved peisen .....ser ut som om hun drømmer seg bort i flammene der...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar