onsdag 13. mai 2009

Noen bilder fra 2007 og 2008.

Disse steinene ved elva på Kvål ble foreviget, da vi var på laksefiske i 2008. Syntes det var fint mønster på dem og gråstein kan være fint det, hehe...

Jeg serverte i konfirmasjonen til naboen i 2008, og da dumpet jeg over dette kunstverket av et fruktfat. Selvsagt måtte jeg ta bilde av det, kjempeflott, farverikt og mann får jo kjempelyst på frukt ! Ikke sant ?

En dag jeg hadde hentet posten, så jeg denne marihøna på busken utpå gården her. Jeg løp inn og hentet kameraet for å ta bilde. Marihøna satt lydig og ventet på fotografen.

Påska 2008 var vi til Tydal. Fikk låne ei hytte der av en kompis. Sylene lyste flott opp i det fjerne, da vi ankom....

....om kvelden var det "Blåfjell"-stemning. Alt lyste blått rundt oss, og det ble et riktig flott bilde. Dette ble brukt som bordkort på Mats sin konfirmasjon, da han likte dette bildet så godt.

Julaften 2007. Slik så det ut, da jeg sto opp første julaften på Kvål. Denne julaften MÅTTE jo bare bli fin, og det ble den så absolutt !





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar