søndag 7. februar 2010

Første skitur for året ! 07.02.2010

Søndag 07.02.2010. Mannfolka i huset fant plutselig på at vi skulle ta en liten skitur i dag ! Og de skulle absolutt ha meg med :-) Det var jeg glad for i etterkant, for det smakte virkelig godt å komme seg ut på ski igjen ! GLEDER meg masse til resten av sesongen. Det passer også bra, for jeg har fått beskjed av legen om å lære meg å slappe av, og ingenting er som en tur ut i marka...når det gjelder å stenge av bekymringer og stress ! Fikk også beskjed om å mosjonere, og skigåing er jo flott trim...

Og så mange morsomme trær vi ser når vi er på tur :-)

Her er de ivrige ski-entusiastene !

Torkild gikk seg en liten tur utom løypa, for å se på utsikten. Nosler ville så gjerne følge på, men det var nok litt dyp snø til de små bena, hehe....

Rister seg godt etterpå.....

....og Torkild fikk masse snø i skoa :-)

Fint, ja :-)


4 kommentarer:

  1. Så koselig! Jeg vil også på skitur (Faktisk!) :-)

    SvarSlett
  2. Ja, du får kjøpe deg ski snart, og lære Sebastian å gå på ski :-) Flott trim !

    SvarSlett
  3. Tenker det var godt med en skitur ja. :-)

    SvarSlett