søndag 14. februar 2010

Morsdagshelg på hytta 12-14 feb.2010.

Morsdagshelga ble tilbrakt på hytta. Det ble ei innholdsrik helg :-) For det første fikk jeg masse gaver av familien min, som tom.far sjøl hadde vært med å plukket ut ! Bildet over her, var første gave. Torkild hadde tenkt på at hvis jeg fikk foret småfuglene, så kunne jeg kanskje få tatt endel fine fuglebilder. Det var midt i blinken for meg. En omtenksom gave både til meg og småfuglene
!
Lørdag hjalp Torkild meg med å henge opp maten til fuglene i ei snor mellom trærne :-)

Utpå dagen tok vi en liten skitur, men føret var dårlig og her ser dere skiene mine etter vi kom tilbake. Makan til klabbføre ! Men selv om turen ble altfor kort, var det en fin tur og vi var iallefall i LITT bevegelse, da.... Satser på bedre føre neste gang.

Dette er gave nr.2, som var fra ungene. Tøfler til hytta og fotpleie oppi :-) En omtenksom gave, da de vet jeg plages med føttene. Snille unger !

Dette var gave nr. 3 og 4. Serviettholder fra far og telys-holder. Snille mannen min !

SE SÅ FINT DET BLE :-)

Lys går det mye av på hytta og dette bildet syns jeg fortjente en plass i bloggen.

Å stå opp til dette vinterlandskapet, er jo helt fantastisk. Vi føler oss heldig og priviligert !

Trenger det noen kommentar ? Nydelig...ikke sant ? Dette ble ei flott helg jeg husker lenge. Hadde også et morsomt innslag, med et besøk av ei Orrhøne utenfor hytta....men det fortjener et eget innlegg...



4 kommentarer:

  1. Åååå, så koselig at de viste at de setter sånn pris på deg! Det fortjener du <3
    Ser ut til at dere har kosa dere i helga ja :-)

    SvarSlett
  2. Ja, det var veldig koselig :-) Har blitt skikkelig bortskjemt i helga, hehe... MEN det fortjener vi jo alle sammen innimellom !

    SvarSlett
  3. Ja, det er godt at du også blir skjemt bort av og til. Som regel er det du som skjemmer bort de andre...

    SvarSlett
  4. Hehe, ja syntes faktisk det var godt :-) Følte meg heldig i helga, ja !

    SvarSlett