søndag 29. august 2010

Diverse August 2010.

15.08.2010. Dette bildet ble tatt på kjøkkenet vårt, rett over vasken.

Bærene begynner å være modne nå....dette bildet er jeg veldig godt fornøyd med - et blinkskudd !

Kornet begynner også å modnes....

19.08.2010. Satt på verandaen før senvakt på jobb. Så kom denne gresshoppa og satte seg ved siden av meg. Den var ikke akkurat stor, men det er sånne små ting som krydrer min hverdag !





21.08.2010. Det merkes på himmelen nå at det er høst....her er en av gåseflokkene som kranser over oss for tiden.

Denne dagen kom det et par venninner hit, for hun ene hadde en viktig, stor seier å feire....som seg hør og bør med champagne :-)

Også kom Torkild hjem med den første revefangsten for i år. Ikke særlig stor, men rev er rev ! Han sparte nok noen rådyr fra å bli spist av denne her. Så han fikk også noe å feire :-)

4 kommentarer:

  1. Veldig mange fine bilder som vanlig, men jeg likte aller best det av Linda med veska :-)
    Så var det litt tøft det med Mats ;-)

    SvarSlett
  2. Takk, enig med deg :-) Det med bærene er også en favoritt hos meg, da !

    SvarSlett
  3. Det med bærene får meg bare til å tenke på at jeg ikke kommer meg på noen bærtur i år. Sånn er det å være klønete...

    SvarSlett
  4. Sånn er det når du løper rundt på konserter som en tenåring, vet du ;-) Kommer bær neste år også...

    SvarSlett