fredag 21. januar 2011

Kreativ dag, 20.01.2011.

Tok med meg kamera da jeg skulle til jobb i går. Tenkte å ta noen bilder da jeg gikk mot bussen. Har egentlig en fin spasertur på 20 min.hver dag :-) Her er det en luring som har gått over jordet og opp i skogen iløpet av natta...

Når jeg går over brua mot sentrum ser jeg alltid ned mot elva. Den forandrer seg dag for dag, alt etter hvordan været og temperaturen er.


Fint vær var det også :-) Dro til jobb med masse god energi !

På jobb fikk jeg den flotte oppgaven jeg liker best ! En tom vegg og masse varer å få på plass på en fin måte :-) Her er noen bilder av resultatet..





Det er på slike dager jeg liker jobben min aller best. Og undrer meg på meg selv, hvorfor jeg på død og liv skal skifte jobb.... men det er jo noe med den lange arbeidsveien og nye utfordringer da :-)


3 kommentarer:

  1. Flotte bilder som alltid. :-)

    Det er jo gode og dårlige sider ved alle jobber. Også er det noe med at du vet hva du har, men ikke hva du får... Men plutselig en dag finner du, og får, drømmejobben...

    SvarSlett
  2. Takk, det var AKKURAT det jeg trengte å høre nå i kveld :-)

    SvarSlett