tirsdag 4. januar 2011

Nyttårsaften 2010.

Nyttårsaften 2010. En oppsummering av året som har vært - et dårlig år, rett og slett ! Barndomsgården ble solgt, barndomshytta på Orkelsjøen ble solgt, min tante Ingrid døde fra oss, min onkel fikk kreft i magen, lille Dinamor ble alvorlig kreftsyk (og sørget for at de som ikke hadde grå hår fra før, fikk det !). Ved nyttår lå hun på sykehuset og fikk sin siste dose med cellegiftbehandling. Det positive fra dette året, må være Lindas konfirmasjon og Dinas dåp . Nyttårsfeiringen ble heller ikke noe stas og fikk meg til å love meg selv : NESTE nyttårsaften blir feiret i rolige omstendigheter i fjellheimen på hytta !

MEN jeg fikk noen spennende bilder av rakettene....noe jeg ALDRI har fått til før :-) Og når jeg ser disse bildene, føler jeg på meg at 2011 blir et KNALLÅR !!!!!! I skrivende stund har jeg allerede fått noen spennende nyheter og jeg kjenner at energien og håpet kommer sigende....
















Med disse bildene vil jeg ønske dere alle : RIKTIG GODT NYTT ÅR !!!!!


4 kommentarer:

  1. Oi, for noen helt utrolig stilige og kunstneriske bilder! Masse liv i dem og fine spennende former og farger....ble inspirert til å male store malerier på lerret jeg nå!
    Angående oppsummeringen din av året som har vært, så er jeg ganske så enig med deg....men 2011 må bare bli et kjempefint år...vi har mye godt å ta igjen...og vi alle FORTJENER det! Angående den nyheten du har fått som du nevner her mot slutten, så har jeg masse tro på dette ;-) Klem

    SvarSlett
  2. Ja, de ble kunstneriske, ikke sant ? Så nå er det bare å hive seg på og male flotte malerier ! Ja, vi fortjener alle å ha det godt dette året :-) Og jeg er ganske spent på morgendagen, hehe...

    SvarSlett
  3. Lykke til i kveld Sigrid!!!

    Når det gjelder oppsummeringa, så vil jeg føye til en ting: alt det tøffe og vonde som vi har vært gjennom i 2010 har gjort at vi i familien har blitt flinkere til å ta hverandre på alvor. Og i mine tanker er det noe vi må ta med oss nå i 2011 også. Det er et godt utgangspunkt for at dette året skal bli godt...

    SvarSlett
  4. Ja, det er sant, Anne-Lill :-) Kloke ord !

    SvarSlett