mandag 28. februar 2011

Trist beskjed 28. Februar 2011

I ettermiddag fikk vi en trist beskjed om at onkel hadde sovnet inn. Min onkel var en tullebukk da jeg var lita. Han manglet en fingertupp, noe jeg syns var veldig skummelt. Og det syns han var kjempegøy å terge meg med. Han tulla også med meg om at jeg var skrukkete på leppene og det var fordi jeg hadde kyssa. Dette ble imidlertid flaut da jeg faktisk ikke var ukyssa lenger, hehe.. Han var en høyreist meierikar som jeg har stor respekt for. Da jeg fikk beskjeden i dag gikk jeg og tente et lys til minne om han. Jeg har et lys som står plassert mellom bildene av våre døde foreldre....og det tenner jeg innimellom til heder og ære for de som vi har hatt kjær. Denne gang til minne om Jon Magnar Moan. f.24.07.1930 - d.28.02.2011. Hvil i fred...

4 kommentarer:

  1. Vi hadde noen tullete onkler vi! Nå er de begge gått bort, men vi har gode minner å tenke tilbake på <3

    SvarSlett
  2. Minnene kan ingen ta fra oss...

    SvarSlett