søndag 3. april 2011

Litt forskjellig fra Feb. og Mars.

Har vært dårlig til å blogge i det siste, men bedre sent enn aldri :-) 11 Februar dro jeg og Torkild på hytta. Skulle kose oss godt denne helga. Dette bildet ble tatt ut fra vinduet da vi var på tur opp dit.
Min venninne Jorunn var med oss og vi fikk en fin skitur. Været var kjempefint, men sprettkaldt !


Bålet skulle varme oss, trodde vi...men den gang ei. Det ble ikke stort bedre enn dette, hehe..


Min store kjærlighet gjennom 21 år, Torkild. Her storkoser han seg i sitt rette element !


Hva kan jeg si ? Ikke noe annet enn NYDELIG !!!!!!!


26. Februar dro vi opp til Håen igjen og ville ha oss en skitur. Men dette ble en skitur utenom det vanlige. Fjellet var glassert og vi endte opp med å gå på føttene med skia under armene helt opp til hytta. Været var upåklagelig, men livsfarlig og umulig å gå på ski.


27 Februar prøvde vi lykken igjen på ski her hjemme på Kvål. Elgen hadde iallefall vært på skogstur, ja :-)


Torkild og Mats.


Det var glassert her også, så det ble en heller kort skitur...


....men vi fikk tent årets første bål og ser frem mot lysere tider og nye skiturer i fjellet !


03. Mars. en liten fugl som satt oppe i treet utenfor huset vårt. Han sang og kvitret lenge....et tegn på VÅR :-)


19 Mars. bortskjemt igjen ! Torkild laget middag til meg, ja :-) Heldig som har det så godt...


27 Mars. Linda hadde farang og fikk disse rosene av kjæresten. Jeg fikk oppdraget å fotografere dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar