fredag 24. juni 2011

Avgang ungdomsskole, fotoshoot av Linda !

Litjpia mi har blitt til ei ung dame. I går gikk hun ut av ungdomsskolen og det var en minneverdig sermoni på Horghallen. Blogger ingenting derfra pga.at det er en mengde andre folk med på bildene der. Tok derimot en fotoshoot i dag, da jeg hadde en fridag. Morsomt å ta bilde av ei som ikke er fotosky og jeg må bare si at jeg syns hun er vakker. I tillegg gikk hun ut med fem 4ere, fem 5ere og tre 6ere og da er det jo klart at mamma er stolt ! Det blir noe av henne, skal du se :-)

Dette er avgangsantrekket hennes. Det var mange fine kjoler og noen bunader å se i går :-)




Vi lekte oss litt med sminke og stæsj....og litt forskjellig fargeredigering....


Dette er "reklamebilde" for MAXFACTOR :-)



Eller dette.




Her drømmer hun om fremtiden, gull og glitter...






Fikk låne mammas sko.


Her hadde vi det litt gøy med min tantes pels.


Ikke akkurat hverdagsantrekk og ikke særlig vakker jakke, men det "gjør seg" på bilder allikevel...


Hverdagsantrekk og litt annerledes belysning.


Ønsker Linda mi all verdens hell og lykke fremover i livet. Måtte det bringe glede og rikdom ! Håper du vil trives på Videregående og få et yrke du ønsker deg og vil trives i...


2 kommentarer:

  1. Blir helt misunnelig på hvor pen og fotogen hun er jeg altså! Kjempefine bilder...det av perlene rundt hendene likte jeg spesielt godt :-) Hehe, og jeg skal vise Jan Thomas reklamebildene for Maxfactor hvis jeg treffer han igjen :-P Eller jeg kan skrive til han på twitter (er følger av han og mannen der), og be han stikke innom her og se, hehehe :-P

    SvarSlett
  2. Takk, det med perlene har jeg hatt i hodet lenge, men da jeg skulle ta bildet....så hadde vi nesten ikke smykker i huset :-( Jeg skal hamstre litt stæsj til å leke med mht.fremtidige bilder. Hatter, luer, smykker, skjerf osv.osv.Hehe, det var moro at de har vært innom, da :-)

    SvarSlett