mandag 20. juni 2011

Oppmerksomhet i det siste...

Oppmerksomhet rundt min person og gaver, er jeg egentlig ikke stor fan av. Er så dårlig til å vise glede og dårlig med jubel og klemming. Allikevel blir jeg veldig glad inni meg over at folk bryr seg og det trenger ikke å være mye.

Disse rosene fikk jeg helt overraskende fra min storesøster, Anne-Lill i dag. Jeg spurte henne om HVORFOR jeg fikk disse, og hun svarte : FORDI DU ER DEN DU ER ! Mye flottere kan det ikke sies og jeg må si at jeg ble helt målløs. Selvsagt måtte jeg forevige disse og når sant skal sies, syns jeg dette er det fineste bildet jeg har tatt av roser hittil. Kjempefornøyd !


Da jeg og Torkild hadde 17 års bryllupsdag 28.05.2011, fikk jeg denne av sjefen min. SIGRIDØL, hvor moro er ikke det da ? Sigrid var ei husfrue på Egge i Steinkjer for tusen år siden. Denne skal få stå til en spesiell anledning, kanskje bursdagen min. Jeg fikk denne litt forsinket, for sjefen var bortreist på dagen vår, så derfor ble den ikke sprettet da.



Denne derimot ble drukket på dagen vår. Den fikk vi fra damene på jobben min og jeg glemte å ta bilde før etter at den var tom. Kjempegod og sprudlende !



Takk til dere alle, som har gitt meg oppmerksomhet opp gjennom tidene. Dere lyser opp hverdagen min !

1 kommentar: