søndag 18. mars 2012

Kort, men fin helg :-)

Denne helga jobbet jeg på Lørdag og da var det Toilldag i byen. Siden det ble ganske mye folk utpå dagen, var det utrolig deilig å komme hjem til han far :-) Pga.jobbinga mi, så blir annenhver helg amputert mht.fritidssysler, men denne helga fikk jeg allikevel endel flotte bilder !


Torkild var en engel og lagde et nydelig måltid til meg Lørdags kveld... Nam, kjøtt...

.
..sin egenkomponerte saus - nydelig !

På Søndag våknet jeg til flott vær, sol og varme. Fikk med meg Torkild ut på biltur med kamera ! Tenkte vi skulle sjekke om Svanene var her enda. Først dro vi til Øysand :-)

Vinteren har herjet og veltet noen gamle trær.

Men det har jo sin sjarm det også :-)

Fant ingen Svaner....

Men hvem sier at Kråka ikke kan være flott ? Vi dro videre til Buvika...

Uti Buvika hadde jeg hellet med meg. Der var det masse fugl, ingen Svaner....men hva gjør vel det når Tjelden har ankommet og er i skjønn forening med Måker og Kråker ?

Fikk tatt en hel masse bilder, men velger å la dem tale for seg selv. Moro når man får bilder av fugler i lufta, fugler som leter etter mat, skråler og skriker, flakser med vingene eller steller seg ! Nyt, det gjorde iallefall jeg :-)















En flott dag, ei kort helg er på hell. I skrivende stund lager Torkild nok en gang mat, elgstek. Været har snudd, det snør mye ute og jeg er kjempeglad for at jeg har vært flink å jogga meg en tur FØR dette været kom. 13 dager røykfri også....og jeg er bare GLAD :-) Takk !

2 kommentarer: