søndag 4. mars 2012

Fjellet hilset velkommen 03.03.2012

Lørdag 03.03.2012 hadde jeg arbeids-Lørdag og det var helt sykt fint vær denne dagen ! Alle sofaslitere skulle hatt juling eller iallefall fått jobbet for meg, dersom de ikke hadde seg ut i denne flotte dagen... Sjeldent det er så nydelig i Trøndelag og det må nytes, pc og tv kan vente til styggværsdager ! ( Det var moralprekenen ).


Da jeg kom hjem, hivde vi sammen det vi trengte og dro avgårde mot fjellet. På min skitur opp til hytta, ble jeg hilset velkommen av en flott solnedgang ( som nok en gang minnet meg på hvor fint det hadde vært denne dagen ). Det var en finfin skitur på vei opp !

Søndag var det selvsagt ikke samme været som dagen før. Det var vind og grått da vi dro avgårde på ski. Men sola glimtet til innimellom og det ble riktig så fin tur :-)




Takker nok en gang for at vi får lov til å bruke fjellet, nyte naturen og ha frisk nok kropp til å komme oss dit !

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg vil også på fjellet! Gleder meg til ungene er store nok til å bli med på sånne turer ;-)

    SvarSlett
  2. Ja, det er fint :-) Og godt for både fysisk og psykisk helse å komme seg ut. Ville nok blitt rimelig negativ, dersom jeg bare skulle dasse oppi sofaen jeg, ja, hehe....

    SvarSlett