onsdag 1. april 2009

Blomster.

Dette bildet ble tatt utenfor bryllupslokalet, når Natalie og Thomas giftet seg 26. Juli 2008.

Hvem har sagt at ugress ikke kan være fint ? Bare se på dette bildet, som ble tatt sommeren 2008 nedi gårdsveien vår på Kvål.

Denne solsikken fant Torkild i skråninga nedenfor huset vårt på Kvål, da han ryddet der. Også var han så søt, at han kom og gav den til meg :-) Og den måtte selvfølgelig foreviges...

Disse rosene fikk jeg av Inger og Rolf Norboe, da jeg feiret bursdagen min i 2007. Dette henger i en forstørret utgave på soverommet til Linda.

Disse rosene fikk jeg av Frøydis Skinnarland, da hun og guttene hennes var med Anne-Lill en tur hit på besøk. Kjempe-flott bukett som stilte villig opp til fotografering.

Sommeren 2008, dukket plutselig denne søte blomsten opp på plena vår.





2 kommentarer:

  1. Fine bilder. Og veldig moro at du forteller historien bak dem. :)

    SvarSlett
  2. Takk ! Klart jeg må fortelle historien bak dem, det er jo viktig :-) Noen ganger har jeg en plan med bildet og noen ganger er det jo mer spontant. Arti !

    SvarSlett