søndag 12. april 2009

Noen Påskebilder.

Et spontant bilde av Linda, da vi var på en av våre mange skiturer i Påska 2009.

Flott terreng overfor hytta vår på Håen....

Dette bildet måtte jeg bare ta ! Så rart det var å se dette : til venstre ei Furu, i midten et tre som har sett sine dager og til høyre ei Bjørk. Arti skue :-)

Mats foreviget foran et av de mange spesielle trærne vi så, da vi var på tur.

Dette bildet av Torkild og Mats på toppen av ei stor snøfonn, ble jeg veldig fornøyd med. Flott vær og fin natur. Et skikkelig påskebilde :-)

Rypedrit så vi overalt oppi fjellet, og fotografen i meg måtte jo bare forevige dette, hehe...

Et foto som ble tatt i smug av Linda, Torkild og Mats.

Dette bildet tok jeg på oppfordring av Mats. Han syntes at det lignet på et Bonsai-tre, og han har jo rett. Fotografen fornøyd med resultatet.

Denne larven traff vi på ved skisporet. Mon tro om den skal bli en sommerfugl ? Linda syntes iallefall at den var veldig søt, og jeg måtte jo teste om jeg fikk et klart nærbilde av den...og det gjorde jeg jo :-)

En fin utsikts-plass, hvor vi rastet et par ganger iløpet av Påska.

Mats og Linda på berget.

Mats på tur tilbake til hytta, gjennom skogen.

Isfiske var vi jo på, selvsagt. Nosler var ganske nyskjerrig, men litt skeptisk på fangsten.

Som mann ser på bildet, fikk vi noen fine og varme dager. Ungene benyttet anledningen til å få seg litt sol, og det kan de jo trenge....litt vinterbleike, ja.

Nosler var veldig sprek, løp og løp etter oss da vi var på ski. Men han syntes det var godt å sitte i sekken til far, da vi skulle tilbake til hytta i nedoverbakkene. Luksus....bare sitte og nyte utsikten !

Her er stabburet til hytta vår. Her er det vedovn, to sengeplasser og et par benker med bord mellom. Velkommen Håkallen, står det på skiltet over døra.

Her er hytta vår og stabburet. En perle i ett flott terreng !

Hytta med to soverom, lagerrom, stue og kjøkken.

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar