tirsdag 7. april 2009

Fugleprosjekt.

På Februar 2009 var jeg og Torkild en tur på hytta til Stian Abrahamsen, for at jeg skulle få fotografere fugler på nært hold. Stian er helt "rå" til å fore fuglene. På en vinter bruker han gjerne 75 kg.solsikkefrø, og har mange hundre småfugl utenfor hytta. Dette viste seg allikevel ikke å bli så enkel oppgave, da fuglene flyr veldig fort og er ikke særlig lenge på et sted ! Noen blinkskudd fikk jeg allikevel, og vil vise dem her i bloggen min.

Her sladres det om nabokona, ser det ut til :-) Eller kanskje det diskuteres politikk ??

Denne lille blåmeisen stilte villig opp til fotografering flere ganger. En liten fotomodell, skulle jeg tro :-) Men så var den flott, da. Dette bildet har jeg forstørret og hengt på hytta vår.

Dette bildet er tatt like før han fløy avgårde....

....men han kom tilbake igjen, gang på gang. Flott vær, fin dag og arti prøve-prosjekt !




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar