mandag 29. november 2010

Fotoshoot av Linda 20.11.2010.

Min flotte datter var ikke særlig fornøyd med bildene fra konfirmasjonen og ville at mamma skulle ta noen nye, før takkekort kommer ut ( ALTFOR SENT EGENTLIG )...men bedre sent enn aldri. Hun ble til slutt fornøyd og da blir mamma også glad, selvsagt :-)

Rokken på bildet er fra mitt barndomshjem. Husker at min bestemor hadde med seg denne på barneskolen min, for å lære klassen å spinne...

Bunaden er egentlig min storesøster sin, men den har blitt litt for liten til henne og da er det jo flott at vi har den her i huset. Den passer både Linda, Natalie og meg, så vi får låne den inntil videre :-)

Jeg tok også noen bilder mht.til en fotokonkurranse som hadde tema ANSIKT. Det gikk ikke min vei denne gangen, men fikk noen fine bilder allikevel til bloggen min og da må jeg jo være fornøyd !

Dette liker jeg godt...litt hemmelighetsfullt, sjarmerende blikk..

Smilende og avslappet...

Litt alvorlig....

Og til slutt....bare Linda vår...sånn som hun er !


2 kommentarer:

  1. Fine bilder. Og det aller fineste er Linda vår akkurat slik hun er. Fineste Linda'n jeg vet av. :-)

    SvarSlett
  2. Takk :-) Det syns jeg også...

    SvarSlett