søndag 10. april 2011

Farvel til en trofast kamerat....

Fredag 08.04.2011. Vi dro til hytta og hadde med oss Mats og kompisen Tor. Her sto jeg klar for å ta bilde da de kom opp på hytta, for jeg kom opp før dem. Guttene hang etter scooteren og det måtte jeg jo ta bilde av.... men "noen" hadde ramlet av og Torkild kom alene opp :-)
Et par småbløte og lattermilde gutter kom etter, hehe...


Pølse med brød var kveldens meny.


Lørdag sto koteletter med tilbehør på menyen. Torkild grillet både kjøtt og poteter ute, mens jeg lagde saus og ris inne.


Namnam....


Her er årsaken til den flotte tittelen på innlegget mitt ! Her er min nye kompis som jeg har lengtet etter i laaaang tid :-) Mangler storlinsa enda, men er igang med sparing til den, så det blir ei råd til sommeren. Endelig skal jeg sette igang og utforske en ny fotoverden :-)


Men her er min trofaste kamerat gjennom 4 år.... har opplevd masse sammens med han ! Kan takke for en mengde flotte fotoopplevelser og jeg er ganske glad i denne. Men han skal få lov til å bli i familien......


....her er den nye eieren. Torkild skal få bruke den gamle kameraten min og Linda kan også få låne når det er behov. Mats har eget bra kamera.


Det vil ta tid før jeg kommer med noen "magiske" bilder, for jeg må lære meg det nye kameraet først. Tar nok litt tid før jeg skjønner lyssetting og innstillinger....men det kommer ! Her er et av de første, som er av trollet mitt som har fått sin egen kongeplass mellom sofaene.


Og her er en test mht. levende lysbilde. Gleder meg til et fotoeventyr fremover og føler meg veldig heldig ! Takk...

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt kamera! Endelig, hehe :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, tror jeg blir veldig fornøyd :-) Bare GLEDER meg til å få storlinsa, altså !

    SvarSlett