torsdag 7. juli 2011

Hytta 03.07.2011.

Denne helga på hytta skulle jeg endelig få fotografert Hauken som holder til ved hytta vår ! Ventet på dette i tre år nå og nå som jeg har bedre fotoutstyr, så skulle jeg lykkes :-) Holder enda på å lære meg fotoapparatet, men jeg er fornøyd med resultatet slik det er.



Går inn for landing...

Dette ble det bildet som jeg ble mest fornøyd med. Litt spesielt å få den med vingene og stjerten utslått :-)

Har noen fuglekasser i nærheten også. Og her er det en som mater ungene...

...Var nok ikke helt fornøyd med at jeg var i nærheten, så jeg tok et par bilder og lot dem være i fred.

Denne derimot så ut til å være tom....men kanskje neste år ? Fin bursdagshelg på hytta !

3 kommentarer:

  1. Knallbra det av han som flyr ja!!! Så gav du meg en ide...kanskje jeg skal lage fuglekasse å henge opp en plass :-)

    SvarSlett
  2. Tydelig at nytt fotoutstyr gir deg nye muligheter ja. Fine bilder :)

    SvarSlett
  3. Fuglekasse blir gøy til dere,Natalie ! Ja,Anne-Lill, tror dette blir bra etterhvert - NYE muligheter :-) Takk..

    SvarSlett