mandag 12. juli 2010

Hytta 09-11 Juli 2010.

Vi var på hytta for å snekkere 09-11 Juli. Motivasjonen min for å fotografere er egentlig litt laber for tiden. Kameraet OG fotografen har sviktet litt for tiden. Da vi kom dit, gikk jeg ut med hagetrollet mitt. Dette oppdaget ikke Nosler med det samme...men DA han oppdaget det, ble han litt smågal. Bjeffet lenge og kranset rundt trollet, før han turde å nærme seg etterhvert. Hehe, det var ganske komisk !

Denne flua satte seg foran meg på bordet og faktisk ble jeg ganske fornøyd med dette nærbildet :-) Ikke akkurat vakker...

Vi fikk besøk av naboene denne gang. Jeg og Jorunn benyttet anledningen til å gå oss en tur opp på Steinskirka. Var en fin tur !

Denne bekken ble foreviget underveis.

Og dette rare treet :-)

Stubbestolen vår holder på å gro ned nå...ganske stilig.

Her er den "dustefuglen" jeg gjerne vil få tatt et ordentlig bilde av ( rovfuglen fra forrige blogging ). MEN denne gang holdt den seg på enda lengre hold, så det er jo håpløst med mitt kamera ! Jaja, neste gang blir det vel ei råd, kanskje...

Denne stakkars fuglen var lettere å få tatt bilde av. Stakkars, ser ut som om han har brukket nakke og det meste :-( Hmmm....dette er livets gang.

På tur ned fra hytta, var det litt tammere dyr å treffe på. Dette var jo en staselig kar !

Man må kjøre forsiktig, for disse er ikke redd en bil, altså !

Syns dette er litt koselig, egentlig :-)

Lenger fremme på veien, møter vi litt større hindringer....

Ikke mye skeptisk på bil, nei.

På Søndagtur disse :-)


Her var det en som fant til fornuft og kom seg av veien....

....mens andre var mer nyskjerrige. Denne var i største laget for min del og jeg skvatt veldig da den rauta !

Dette er mer min størrelse, hehe...
Det var nok ei fin helg på hytta, taket til utbygget er ferdig...men det kommer jeg tilbake til i et annet innlegg :-)



3 kommentarer:

  1. Som alltid mange fine bilder i bloggen din Sigrid. :-)

    SvarSlett
  2. Oi, syns kyr er skumle jeg...hadde ikke åpna ruta og kosa med de for å si det sånn, hehe...litt pingle der :/
    Fine bilder :-)) Morsomt med Nosler og trollet :P

    SvarSlett
  3. Takk, Anne-Lill :-)
    Nei, Natalie, JEG åpner heller ikke ruta, men Torkild MÅ selvsagt bare gjøre det. Hehe.

    SvarSlett