søndag 4. juli 2010

Resten av sommerferien ( for denne gang ).

01.07.2010. Jeg fylte 36 år og ble rimelig bortskjemt av familien ! Fikk alt jeg ønsket meg...kan man få det bedre ? Av Mats fikk jeg denne Shaki-matta med pute til. Overraskende nok, var det ikke særlig vondt å legge seg ned på den ! Den vil bli flittig brukt :-)

Av Natalie m/fam fikk jeg denne kurva med masse lys og servietter oppi ( de hadde også sendt med en Snickers sjokolade, og den liker jeg godt ! ). Er storforbruker av lys, så det kommer godt med.

Anne-Lill gav meg denne flotte scrapbooken. Jeg har leeeenge tenkt på å begynne med Scrapbooking, fordi jeg tar så masse bilder...så nå er det bare å hive seg uti. Jeg fikk også 300 kr.til å kjøpe meg ei Yogamatte, noe som kommer godt med - jeg fikk meg Yogakurs hos Torkild (JIPPI).

Av Linda og Kristian fikk jeg denne Pilatesballen med tilhørende DVD....GLEDER meg til å være alene hjemme og prøve ut dette !

Av Svigermor fikk jeg dag og nattkrem. Dette trengte jeg så absolutt :-) Har prøvd den ut og liker den veldig godt.

Datteren min kom hjem med endel flere hull i ørene, enn hva hun hadde da hun gikk ut av huset. Skal ikke si så mye på dette, da jeg har hatt ganske mange hull selv...men jeg måtte la de gro. Vi får se hvordan det går med hennes, men hun har lovt meg at nå er det nok....ikke flere hull eller piercinger nå !


03.07.2010. Torkild og et par kompiser hadde bestilt laksekort og tilbringte helga i elva. De fikk et par lakser, men jeg var ikke tilstede med kamera da, selvsagt :-(

Her er det Torkild som prøver lykken.

Jeg fikk noen grumsete bilder pga.dårlig lysforhold...men fikk lyst til å leke meg litt med dem istedetfor å slette dem og de ble litt spesielle, da....




Bål/grill hører med på en sånn kosetur !

04.07.2010. En dag jeg har ekstra tid, skal jeg sette meg ved elva for å fotografere måkene. Har lenge hatt lyst til det :-)

Dette bildet tok jeg av en Søring vi ble kjent med i elva. Tar meg den frihet å blogge han, siden han er ganske anonym her og er en blogger selv. Likte bildet godt...man kan se den roen han har i sjelen der han står forhåpningsfull !

Et par småfugl fløy rundt oss der vi satt. Moro for meg å få tatt bilder av dem. De er veldig kjappe og vanskelig å få noe blinkskudd av.


Dette bildet likte jeg godt selv :-) Man kan se at fuglen er nyskjerrig, men på vakt...

Noen kjekssmuler etter mannfolka gjør lykken optimal for en liten pipp :-)

Min vakre datter og kjæresten hennes....turtelduene.

Etter laksefiske fikk jeg meg en etterlengtet tur på besøk til de to små ! Her koser bestefar seg med lille nydelige Dina.

Og Sebastian...ja han er jo bare storsjarmøren til bestemor ! Fotogen er han også :-)
Ja, da var første ferieuke ferdig, men jeg har et par tilgode til senere i sommer og GLEDER meg til å komme meg på hytta med kamera da :-)



3 kommentarer:

  1. Masse fine bilder og et veldig fint innlegg :-)
    Ser ut som du har hatt en fin ferieuke, og det blir nok helt sikkert godt å snart få mer ferie :-) Du jobber jo så mye at det er deg vel unt! :-)

    SvarSlett
  2. Håper du har lært at det lønner seg å skrive ønskeliste nå. Du fikk vel mye av det som sto på lista di?

    Veldig koselig lesing både hos deg og Natalie for tiden. :-)

    SvarSlett
  3. Takk :-) Ja, det lønner seg med ønskeliste, ja...fikk masse derfra ! Gleder meg til mer ferie, den skal nytes for det meste på hytta. Store muligheter for fine bilder da !

    SvarSlett