søndag 15. januar 2012

En fin Søndagsopplevelse...

Søndag 15.01.2012.

Etter at Torkild hadde vært 4 dager i Sverige på villsvinjakt, var han så grei at han kjørte meg en tur, på jakt med kamera etter svaner :-) Mente at det skulle være tiden for det nå. Har aldri tatt bilde av svaner før, men det er noe jeg har en plan om å få gjort....


Måker...hmm...ikke akkurat svaner, men de stilte villig opp på rekke og rad.

Stokkanda skravlet ivrig ivei...

Inn for landing....

Pjusk og rar, syns jeg :-)

Ender er ikke akkurat sjeldne fugler, men de har fine farger og man må ta bilde av det man finner.

Dette ble dagens blinkskudd. Veldig fornøyd med dette. Fin fugl og så moro at jeg fikk med dråpene i fjærdrakten.




Da vi skulle gå til bilen, skremte vi dem opp og det ble liv uti vannet gitt !

Rett ved parkeringa, kom svanene flyvende akkurat i det øyeblikket vi skulle dra. Første bilde av svaner...men jeg hadde jo tenkt meg nærbilder, da ! Neste gang...neste gang :-) En fin utflukt uansett....


2 kommentarer:

  1. Fine bilder og jeg synes den pjuske, rare var søt jeg, hehe :-p

    SvarSlett
  2. Ja, den var jo litt søt ;-)

    SvarSlett