tirsdag 3. januar 2012

God start på det nye året :-)

01.01.2012. Jeg og Torkild var på en ettermiddagstur på ski :-) Føret var fint og været godt.

Se så flott det er !

Her titter månen frem bak skogen og laget en trollsk stemning. Kjenner virkelig at man lever når man får brukt kroppen sånn. Gleder meg til resten av vinteren - hver frihelg skal nytes !

03.01.2012. Kom over et kupp på Obs sport ! 3 treningstrøyer for 199,- Disse skal brukes når jeg skal opp på fjelltoppene til sommeren. Gleder meg masse til å komme iform. Eneste skår i gleden er den hersens røyken som jeg brenner inne med. Regner med at turene ville blitt bedre, dersom jeg hadde vært fornuftig nok til å stumpe den. Men det er ikke lett å bestemme seg for det....Den er egentlig min eneste venn og er der for meg når jeg er trist eller glad, men paradoksalt nok er det også den eneste som systematisk prøver å ta livet av meg. Hmmm....vi får se hva året bringer. Men på tur skal jeg uansett med kamera rundt halsen ! Ut på tur - aldri sur !

2 kommentarer: