tirsdag 21. februar 2012

Morsdags helg.

Morsdags helga ble tilbragt på hytta, meg, Torkild og Nosler. Det var ganske kaldt og det tok oss et helt døgn før det rundet 20 grader inne. Men alt har sin sjarm....sånn som å tine opp frossen brus foran peisen :-)

Nosler kan det å kose seg, uansett. Bare han har et pledd, så er han i drømmeland...

Og det å stå opp til en sånn utsikt...kan ikke beskrives med ord !

Tiden står stille når man titter ut i urørt terreng !

Denne helgen hadde vi også kjøpt med en hel masse fuglemat. Det er så trivelig med småpipper utenfor !

Ganske mye snø, så det er sikkert greit å hjelpe de små med å finne mat..

Tar nok noen dager før de er på plass for fullt, men en liten meis fant fort noe mat som hadde ramlet ned på bakken.

Se så fin :-)

På tur hjem, tok jeg skiene fatt for den siste turen ned til Skjelbreidalen. Neste helg er det vinterferie og da brøyter de helt opp til parkeringa. Stoppet opp her og tok bilde....kan ikke forstå at folk frivillig gir slipp på sånne opplevelser. God trim, frisk luft, nydelig skue - alt dette jeg mener er godt for fysisk og psykisk helse. JEG føler meg iallefall mye gladere etter en tur ut i guds frie natur :-)

Og når vi kom hjem, så viste det seg at mine barn ville overraske meg med kake. Marsipankake, selv om de ikke er noe fan av det. De visste at det er beste kaka jeg får og da fant de ut at de kunne plukke av marsipanen selv. Takk for snille barn !

Denne dagen fikk jeg også møte Linda og Kristian sin valp for første gang. Lille Max....så sosial og søt - til å spise opp :-) Nok ei god helg !

2 kommentarer:

  1. Hehe, så bra bilde av Nossler :-D
    Nydelig valp!
    Så ut som en veldig koselig helg <3

    SvarSlett
  2. Jepp, det var det... ei fin helg :-)

    SvarSlett