søndag 5. februar 2012

Plutselig så kreativ, liksom....

05.02.2012.

Nå vet jeg ikke helt hva som går av meg, egentlig ! Holdt på med bilder i dag og fant endel bilder som ikke var særlig bra. Men så ble jeg plutselig så kreativ liksom !? Prøvde meg frem og lekte meg litt. Fant ut at de kanskje kunne brukes, dersom jeg la på svart/hvitt og brukte bare deler av bildet (beskjæring). Huff og huff, dette er et territorium jeg ikke føler meg hjemme i. MINE bilder SKAL være ekte og ikke manipulert ! Kan tenkes at det er den grusomme hodepinen min på venstre hjernehalvdel i helga som har skylda for dette ? Her er resultatet :

























Avslutter med denne pusen, som ligner veldig på den svarte panteren som oppsøkte meg i søvne, da jeg lå med de verste hodesmertene natt til Lørdag :-) Og nei....TROR ikke at det har KLIKKA for meg ;-)

2 kommentarer:

  1. Så syyykt fine bilder av pusene!!! Utrolig fine de av lille Bom!!! Simba og Zelda skulle jeg hatt innramma på veggen...de er jo familiemedlemmer de også ;-) Kjempefine de andre bildene også <3

    SvarSlett
  2. Bra du likte dem :-) Og dersom du vil, så er det klart at du skal få dem på veggen !

    SvarSlett